M

Retourprocedure RetailBoxx


Er bestaat de mogelijkheid producten te retourneren. Lees hiervoor wel eerst onze retourprocedure.

Retourvoorwaarden:

Alle retourzendingen dienen aan de volgende voorwaarden te voldoen:

  1. Voor alle retourzendingen geldt dat deze binnen 14 dagen na aflevering zijn aangemeld bij RetailBoxx BV.
  2. Voor het retourneren heeft u een retournummer nodig. Dit krijgt u na het akkoord van uw aanmelding. Het retourneren van een artikel dient binnen 5 werkdagen na het afgeven van een retournummer te geschieden.
  3. Retourzendingen zonder retournummer worden geweigerd!
  4. Producten moeten ongebruikt zijn en waarvan de verzegeling en / of de originele verpakking verbroken is worden niet door ons geaccepteerd.
  5. Het product dient zorgvuldig en degelijk verpakt (in doos) te zijn voor transport zonder stickers, stiftmeldingen etc. Indien het product onzorgvuldig is verpakt, kunnen kosten voor herverpakking en reparatie worden doorberekend omdat het product anders niet meer verkoopbaar is.
  6. U bent verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van een of meerdere artikelen.
  7. U dient een kopie van de retourbevestiging (per mail of fax naar u gestuurd) bij de zending te voegen Let op: retourzendingen zonder retournummer worden geweigerd!
  8. U bent zelf verantwoordelijk voor eventuele schade of vermissing tijdens transport naar ons magazijn.
  9. In principe zal het oorspronkelijke bedrag van de factuur worden gecrediteerd, tenzij er nog kosten gemaakt moeten worden, zie punt 6.

Procedure:

Verkeerd artikel besteld

Wat moet u doen?

U meldt het verkeerde bestelde artikel maximaal 14 dagen na aflevering aan bij RetailBoxx BV. Dit kunt u doen per telefoon of per email. U ontvangt per email binnen 3 werkdagen een bevestiging voor uw aanvraag. In dit bericht vind u ook ons retourformulier met daarop het retournummer.

Vervolgens kunt u het verkeerd bestelde product terugsturen naar het adres (incl. retournummer) dat in de bevestigingsmail staat vermeld. Daarbij draagt u zelf de kosten van de retourzending. Het retournummer is geldig voor een periode van 5 werkdagen.
Indien wij niet akkoord gaan met uw aanvraag, ontvangt u een bericht met de reden van afwijzing.

Wanneer ontvangt u het aankoopbedrag retour?

Indien uw bestelling voldaan is met de Hallmark Verwenkaart, ontvangt u een nieuwe Hallmark Verwenkaart ter hoogte van de aankoopwaarde van het bestelde product. Bent u het hier niet mee eens? Neem dan contact met ons op. Wij zoeken samen met u naar een passende oplossing.

Defect door transportschade

Direct bij ontvangst blijkt het product transportschade te hebben. Het is altijd mogelijk dat, hoe zorgvuldig de goederen ook gecontroleerd zijn door onze leveranciers en onszelf, u een product ontvangt met transportschade.

Wat moet u doen?

U meldt het schadeproduct direct aan bij RetailBoxx BV. Dit kunt u doen per telefoon of per email. U ontvangt per email binnen 3 werkdagen een bevestiging voor uw aanvraag. In dit bericht vind u ook ons retourformulier met daarop het retournummer.

Vervolgens kunt u het beschadigde product terugsturen naar het adres (incl. retournummer) dat in de bevestigingsmail staat vermeld. Daarbij draagt u zelf de kosten van de retourzending. Het retournummer is geldig voor een periode van 5 werkdagen.
Indien wij niet akkoord gaan met uw aanvraag, ontvangt u een bericht met de reden van afwijzing.

Niet compleet geleverd

Het is altijd mogelijk dat, hoe zorgvuldig de goederen ook gecontroleerd zijn door onze leveranciers en onszelf, er een bestelling niet geheel compleet is afgeleverd. Neem in dat geval contact met ons op, zodat wij het niet geleverde product alsnog kunnen leveren.